معاون سازمان بازرسی کل کشور گفت: پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک یک سرمایه ملی است و باید همه در ساخت و تکمیل آن کمک کنند.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ 07 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید جعفر کاظم پور در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان ولیعصر اراک افزود: این پروژه به غیر از اینکه یکی از پروژه های عمرانی مهم در استان مرکزی است، در سطح ملی نیز به یکی از پروژه های اولویت دار حوزه سلامت تبدیل شده است.
وی افزود: برای ساخت و تکمیل این پروژه از بیت المال و سرمایه مردم هزینه شده و به همین دلیل همه مسئولان و دست اندرکاران باید نسبت به آن دلسوزانه عمل کنند و تصمیم بگیرند.
وی با اشاره به اینکه به غیر از تلاش مسئولان استانی در تهران نیز مسئولان وزارت بهداشت و سازمان بازرسی پیگیر این پروژه هستند، تاکید کرد: امیدمی رود در آینده سرعت حرکت و پیشرفت این پروژه بیشتر و بیشتر شود تا هر چه زودتر مردم بتوانند از خدمات این بیمارستان جدیدالاحداث بهره مند شوند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک هم با اشاره به پیشرفت حدود ۸۶ درصدی پروژه تاکید کرد: با توجه به تعداد و کیفیت خدماتی که این پروژه می تواند به مردم اراک، استان و حتی استان های همجوار ارائه کند و نیز استقرار اراک و این بیمارستان در مرکز کشور و حجم نسبتا بالای سوانح و تصادفات جاده ای، همه مردم و مسئولان چشم انتظار افتتاح و شروع به کار این پروژه هستند.
دکتر امانی ادامه داد: اکثر اتاق های عمل فعال در بیمارستان ها اراک عمری حدودا ۵۰ سال دارند و باید هرچه زودتر به فکر نوسازی این اتاق ها بود.
وی با تاکید بر اینکه این بیمارستان هر چه زودتر باید وارد چرخه درمان شود، گفت: برای تسریع در روند اتمام پروژه پیشنهاد اضافه کردن شیفت شب و انجام برخی کارها که ممانعتی ندارد را داده ایم که امیدواریم مفید واقع شود.
دکتر عباس ملاطایفه، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه هم معتقد است فرصتی برای به تعویق افتادن و از دست دادن زمان برای افتتاح این پروژه نیست و باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد و در این راه دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی این امر هر راهکار قانونی که وجود داشته باشد، انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار